Kitapokuyucusu

Kitapokuyucusu
@Naztaley
Her şey bir hayalle başlamıyor mu zaten? Hayaller kurulmasa uygarlıklar kurulmaz, hikâyeler anlatılmaz, felsefeler oluşmaz, matematik, bilim, tıp gelişmezdi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan, bugün açan, yarın solan kır çiçekleri gibidir, insanin zamanı ancak mevsimdir, gelir ve geçer. Dua edelim."
Eserdeki sayıklamalardan alınan birisi çıkarsa, aslında ya vicdanı onu gizliden gizliye rahatsız ediyor ya da toplumun kendisini suçlamaya hakkı olduğundan korkuyordur.
"Korku denen şeytan asıl kendin için hissetmediğinde dehşetini arttırır" derdi babası..
İnsanlar o kadar acımasız, vicdansız, insafsız, çirkin ve kötüyken artık durması gerektiği halde olanlardan etkilenmeden sakince dönmeyi sürdüren dünyaydım.