Neden çocukluk hayatın sonuna kadar sürüp gitmiyor sanki? Neden insan aniden endişeli, her konuda cömertlikten yoksun ve özellikle akıllı olur? Tedbirli olmanın ne faydası var ki? Kendimizi harcama konusundaki bu cimriliğimiz ne kazandırır bize sonuçta?