NeBileyimFüsun

NeBileyimFüsun
@NeBileyimFusun
okur
"İsimden yorulmak dediniz ya az önce, ben bunu insanın kendinden, daha doğrusu kendi geçmişinden yorulması olarak da anlıyorum. En gencimiz bile kendi geçmişinden yorulabilir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
... çünkü avucumda kırlangıç yumurtası taşımadığım zamanlar tahammülü zor biriyim ben. Değişmez yasalar olarak gördüğüm alışkanlıklarım var, bazı bakımdan heykelden farksızım.
En iyisi, unutmak ve hatırlamak imkânını elimizden alan inşaat faaliyetlerinden, denetimsiz büyüyen şehirlerden, altyapı sorunları yüzünden yaz yağmurlarının yol açtığı sellerden, doğanın acımasızca talan edilmesinden şikayet etmek...
Şair, "Geçmiş gerçekten utanılacak bir şeyse," diyor, "bu durumda onunla hesaplaşmak gerekir, onu yok etmek değil." Sonra bakışları lokantanın içinde dolaşıyor, "Bazen bir muhasebe defterinin adaletine ihtiyaç duyarız..."
Basit ve küçük şeylerin, karmaşık ve sonsuz şeylerin içinde eriyip yok olmasına engel oluyordum. Kitap okuyarak, kapımı kitli tutarak.