Bizim de buralarda kadınlarımız, icabında, ayıp, yasak, günah üçgeninde sıkıtırılmış vaziyetteydiler ama, Müzeyyen bu üçgeni yırtmış yırtarken kendi kendine bir şeytan üçgeni oluşturmuş
Gözleri...
(Bu kitabı yıllar önce okumalıydın diyecektin sana söylemiş olsaydım ama şimdi daha iyi anlıyorum bazı şeyleri bunun titrek dumanını soluyorum olması gerektiği gibi.)
Aynadak kadın benim zıttım, demişti, ben ne kadar ev haliysem o,o kadar sokak. Ben sokulgan isem o başını alıp giden. Ben gündüzüm o gece... Çapkın, güçlü, ÖZGÜR.