Han C.

Yalnızlığın değerini bilmeyi öğrendim ve Tanrı'da huzuru buldum.
Sayfa 209·Kitabı okudu
Reklam
…kimse doğmayı istemez ama gitmeyi de istemez
Belki de ölümün, onun geleceğini bilen bizlere öğrettiği şey buydu: O en karanlık an kendi içinde labirentli, her şeyin kaybolduğu ve kişinin onu tekrar yakalamaya çalıştığı yalnız bir yoldur. Bu, dünyanın ruhu, en büyük gücüdür; kimse doğmayı istemez ama gitmeyi de istemez.
Sayfa 161·Kitabı okudu
Her mevsimde çiçek açamazsın!
Sayfa 113·Kitabı okudu
Acı çeken o yüzleri seyrederken Tanrı'yı düşündüm; sonunda elimizden alınacak bir şey için bizi mücadele etmeye zorlamak ne kadar acımasızcaydı.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Tanrı hem iyi hem de öfkeliydi. Ona itaat etmeyenleri cezalandırır, onu arayanlara karşı sessiz kalırdı. İnsanlar ona tapmak ve kurallarına uymak zorundaydılar, iyi davranışlarda bulunanlar Cennet'e gidebilirdi.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Reklam