•Ahmet Kaya
•t.me/myworldd0088
•Belkide yanlıştı doğrularım..
•Ne diyordu Arif:
Giden ayaklarsa eğer geri gelir.
Fakat giden gönülse işte o bir daha gelmez..
Çünkü güvenmişsindir. “Ondan bana zarar gelmez,” demişsindir, “O kadarını da yapmaz,” demişsindir; ama bir bakmışsındır, sana en büyük zararı o vermiştir ve o kadarını da yapmıştır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsan içinde kopan kıyametten, acılarından, özlemlerinden, ayrılıklarından ve yaşayıp istediği ama yaşayamadıklarından kaçar. İnsan asıl kendinden kaçar. Düşüncelerinden kaçar, korkularından kaçar... Hem de öyle bir kaçar ki atan nabzı o anki adrenalin, soluk soluğa kalışı... Sonra tam kaçarken bir duruyorsun dönüp kendine diyorsun ki beni bu noktaya getiren ne?"