Basit bir dili var okuması kolay ve ilk sayfalardan sizi içine çekiyor. Çok güzel cümleler barındırıyor. Profilimde bol bol alıntı paylaşmamdan da bellidir. Sürekli yapılan ters köşeler nedeniyle ettiğiniz tahminlerle kalakalıyorsunuz. Son sayfasına kadar tahminlerinizi altüst ediyor. Sadece bazen biraz fazla zorlama olduğunu düşündüm. Yazar sırf ters köşe yapmak için biraz zorlamış gibi.
"İnsan bazen kendi kendine müebbet biçer. Hepimiz kafamızın içinde pişmanlık hapishaneleri taşırız, öyle ki sebep oldukları vicdan azabından ve acıdan kurtuluş yoktur."