Nesrinn

Nesrinn
@Neesrinn
Bir psikoterapi yaklaşımını öğrenmek için hasta olarak o terapiye gitmekten daha iyi bir yok olduğuna inanmıyorum. Bundan dolayı yaşamımdaki bir huzursuzluk dönemini çeşitli yaklaşımların vereceklerini keşfedeceğim bir eğitim fırsatı olarak düşündüm.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Terapistler kendi karanlık yönlerini tanıyor olmalı ve bütün insani arzular ve dürtülerle empati kurabilmelidir
Ya gerçekten de yaşamam gerektiği gibi yaşamadıysam, bilinçli seçtiğim yaşamım yanlışsa?..