Nefertari

Nefertari
@Nefertari8
“Ben üçbin yıldır seni arıyorum”
Tutuştum, yandım da yokluğunla her gece Yine gözyaşlarımla söndürdüm kalbimi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlamadın diyemem ki! Suçluyum Belki ben anlatamadım sana kendimi
Saplanır kalbime bir türlü geçmez zaman İçerim senden uzak günlerin getirdiği Yavaş yavaş öldüren bu zehir sensizliği
Gitgide yayılır damarlarıma yokluğun Bir hançer bilenir kalbimde soğuk,sivri