pคpคtฯค

Sevseydi Gitmezdi
Bavulunu ne kadar toplarsan topla… Onu boşalttığın gibi boşaltamazsın beynini… Yolcu olmak sorun değil.  Gitmesine gidersin de  Dönünce bulabilir misin terk edip gittiğini? Ben en çok yanlış duraktan korkarım. İndiğinde ne yol bilirsin ne de iz… Gerçi gidecek yerin yokken nasıl kaybolabilirsin ki? En iyisi bırakmak her şeyi… Hem bir yere gitmek yerine  Kalırsam olduğum yerde…  Olduğum yer evim olur…  Olmaz mı? Olmasın…
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Mutlu Olmak İstiyorum
Yağmurları dinmeyen adamın filizlenen bir çiçeği olabilir mi? Olamaz… Ama sen geldin ve kışımı bahara çevirdin. Göğümün en güzel çiçeği oldun. Eskiden kabuk tutmayan yaralarım vardı. Sonra sen bir güldün, nefesinle merhem oldun onlara. Şimdi tek korkum, bir gün seni kaybetmek… Aşk biraz da kaybetme korkusuymuş, bunu en iyi sende anladım. Zaten bu hayatta hep yarımdım.  Sen elimi tutunca tam oldum.  Olur da bir gün gidersen parçalanırım.  Ne yarası kalır, ne de izi… Çünkü öyle yaralar vardır ki, Kan durmaz, dikiş atmak gerekir. Gitme… Olur mu? Zeus kabadayı
Edebiyat
EDEBIM EL VERMEZ EDEPSİZLİK EDENE SUSMAK EN GÜZEL CEVAPTIR.. EDEBÎ ELDEN GÎDENEEE✍

pคpคtฯค

, bir kitap okudu
Puan vermedi·246 syf.·
Beğendi
·
2019 5. kitabı
M. Kemal Sayar
8.4/10 · 13,2bin okunma