“İnsan yavaş yavaş inanmamayı, güvenmemeyi, sevmemeyi ve kronik şüpheci olmayı öğrenir. Bu gerçekleştiğin de artık ne yazık ki çok geçtir. İnsanların “TECRÜBE” dediği şey budur. Kalbi ile bağlantısını kesmiş bir insana “TECRÜBELİ” denir,” diyor Freud ve çok güzel özetliyor bazı şeyleri. Ve ne yazık ki tecrübeli olmayı insanlar istemiyor, sevdikleri, değer verdikleri öğretiyor ve insanlar zorla öğreniyor tecrübeli olmayı….