Nehir

Nehir
@Nehir_11
"Alaca bir at koşar içimde. Zamansız, mekansız, nefese doğru.."
Seni dünya gözüyle bir daha görmek! Bunu da nereden çıkardın? İçimde boşuna arama bulamazsın böyle bir isteğin kırıntısını. Bilmez idiysen öğren, duymadıysa iyi açılsın kulağın. Dünyadaki gözüme çarpmadın sen şimdiye dek. Üstünkörü geçmedi seninle geçirdiğimiz hiçbir saat. _İsmet Özel
Nehir
youtu.be/16In1vu5uxw?si=...
Reklam
Seni dünya gözüyle bir daha görmek! Bunu da nereden çıkardın? İçimde boşuna arama bulamazsın böyle bir isteğin kırıntısını. Bilmez idiysen öğren, duymadıysa iyi açılsın kulağın. Dünyadaki gözüme çarpmadın sen şimdiye dek. Üstünkörü geçmedi seninle geçirdiğimiz hiçbir saat. _İsmet Özel
Nehir
Biriyle geçirdiğin hiçbir saatin üstünkörü geçmediğini söylemek ne temiz bir minnet aslında. Takıntılı bir sevgi yok şiirde, senin için naçiz bedenimi ateşe atmam der veya ummana dalamam. Ancak seni dünya gözüyle görmek istemiyorum der. Ahiret gözümsün der. Sevginin en temiz hâllerinden.
Sonra gittin. Çocuk oldum bir daha, ağladım. Kaç şiir, kaç kere sular altında kaldı. Kitaplar, aşk, her şey. Her şeyi son bir kere daha kurtaramazdım. Keşke nane şeker gibi mentollü bir buluttan doğaydım Sonra gittin. Keşke dünya toz şekeri ile kaplı olsaydı. Çocuk oldum sonra ağladım, yağmur bile beni ayıpladı. Söz dedim, söz verdim. Ruhumu gömdüğüm yer hala belli. Güneşi özledim, sonra seni Keşke gölgesine razı bir fesleğen olaydım.
Nehir
Seni sevince kıpırdayan her şiiri Kahverengi bir çaydanlıkta saklıyorum. Sonra gittin. Birlikte kışlıkları naftalinleyecektik. Söz vermiştim unutmayacaktım gözlerini