Sultan Abdülhamit'in Selanik'te geçirdiği üç buçuk yılı , Osmanlı Devleti'nin son yıllarını yazarın bakış açısının ağırlığıyla okuyacağınız bir eser. Dili akıcı olsa da eserin yansıtılış biçimi değerlendirilmeye açık.
Akıcı üslubuyla okuru anlatının içine çeken, tarihe tanıklık eden harikulade bir eser. Zorluklarla mücadelede inancını hiçbir zaman kaybetmeyen, ülkesine bağlı bir vatansever. Bir solukta okundu.