Olumsuz duygular bastırıldığında olumlu duygular da bastırılır ve sevgi ölür. Tartışma ve kavgalardan kaçınmak kuşkusuz sağlıklı bir şeydir ama bunun yolu duyguları bastırmak değildir.
Kadınlar kendilerini daha iyi hissetmek için geçmişte kalan ya da gelecekteki olası sorunlardan hatta hiç çözümü olmayan sorunlardan bile söz ederler. Kadınların yaradılışı budur. Aksini ummak kadının benliğini inkâr etmektir.