Çok az kitapta yaşadım bunu. Özellikle sonlarına doğru sık sık kapatıp, biraz nefes alıp sonra devam edebildim. Kesinlikle çok afallatıcı. Çarpıcı ve güçlü. Konusundan ziyâde bende bıraktığı hisleri yazmak istedim çünkü beni oradan oraya çarptı durdu.. Mutlaka, ilk fırsatta okuyun..