Güzel bir hayata sahip olmanın
Yaşmaya gücün olmadıkça ne anlamı kalır
Hayat bir bisiklet yolu olsun
Bacakların olmadan bisiklet sürmeye çalışmak gibi
Bir şekilde ilerleyecek o bisiklet
Yolların ne kadar dolambaçlı, yokuşların ne kadar keyifli
Ya da bisikletinin ne kadar güzel olduğunun
Pedallarda hakimiyetin olmadıktan sonra ne önemi kalır
Arkadan itilmeyle sürülen bir bisiklet ne kadar yol alır
İlerliyor olsa bile aslında milim ilerlemediğinin farkına ne zaman varır
Hiç deneyimlememiştim böylesine bir çöküş,
böylesine bir koyverişi
İnanmazdım elimde kalan tek şeyi, umudumu da yitireceğimi
Oysa beklerdim, gelecekti o gün bir gün
Göğsümdeki taş kalkacak, sırtımdaki yük inecekti
Şimdi beklemem daha fazla
Bilirim ki geçmeyecek, bitmeyecek
Kabullenmek gerek, öğrenmek gerek acıyla yaşamayı
Kurtulmaya çalıştıkça, bilirim dibe çekecek