Nermdil

Nermdil
@Nerm__dil
yaşamayı unutmayın hayat güzeldir
Kimi insanın yüreğini karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama.
Sayfa 73·Kitabı okudu