Nermin

Yaşarken dünyadaki birtakım şeyleri değiştirmeye çalışmak akılsızlıktı. Her şey yeterince kötüydü, insan burnunu sokmasa bile. Yüreğiyle aklının kınadığı her şeyi aceleyle savunuyordu: Babamı, evliliği, kapitalizmi. Çünkü yanlışlık kurumlarda değil, varlığımızın derinliklerindeydi.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dünyayı kirleten bu mutsuzluğu hiçbir şey silemezdi.
Beşikte yüzü solgun, gözleri kapalı bir bebek vardı. Kırmızı taşlara, çıplak duvarlara, gaz ocağına baktım. Ağlamaya başladım. Ağlıyordum. Annem konuşuyordu. Bebek ölü yatıyordu. Kumbaramı boşaltmam, annemin gecelerce uyumaması boşunaydı: Hep böyle ölü kalacaktı.
Sanki yeryüzünde kapladığı yeri bile ufaltmak istiyordu.

Nermin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·171 syf.·
10 günde okudu
·
2025 97. kitabı
Füruzan
7.7/10 · 5,2bin okunma