Zeynep ÖNER

Zeynep ÖNER
@Nerzeynep
Ha edep, ha edep.. 06.11.24 11.11.25
Plastic Surgery Nurse
Üniversite mezunu
İstanbul
185 okur puanı
Ekim 2022 tarihinde katıldı
Hava birdenbire kararır, dünyanın rengi solar, aşılmaz bir sessizlik duvarı çevremizi kuşatır. Maziyi ayakta tutan o tel mi kopmuştur, kalbimizde özenle kuruttuğumuz yaprak mı çatırdamıştır, uzaklarda bizim için dua eden kelebek suya mı düşmüştür, ayırt edemeyiz. Bir sızı, bir kimsesizlik hissi gelip göğsümüze oturur. Aslında biliriz, hiçbir şey dışarıdan gelip kalbimize acı veremez, içimizde o dışsal etkiyi bekleyen işbirlikçi yaralar olmadıkça... Beklenti, işbirlikçi bir yaradır. Hayal kırıklığı onun sayesinde kalbin kapısını açıp içeri girer. Zeynep ÖNER ✍️
Kişisel Gelişim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi kalemimden...
Sessizce düşünüyordum ne zamandır o vakitleri. Şehrin sahile bakan kısmına arabamı çekip müthiş bir suskunlukla düşünüyordum hemde. Sahil kenarında dalgın bir şekilde yürürken bir anda kafamı kaldırıp yukarıya doğru bakma isteği geldi içimden. Sonra dedim ki şöyle bir gökyüzünün muazzam görünen maviliğini görebiliyorsam, denizin miss gibi kokusunu heyecanla içime çekebiliyorsam, kırlangıçların ciyak ciyak öten sesleri kulaklarımın pasını siliyorsa..birde, karşıda duran seyyar köftecinin miss gibi köfte kokusunu içime çekebiliyorsam ve sahil kenarında balık tutmak için sandalyesine oturmuş, babasının oltasını çekmesini bekleyen çocuğun o yüzündeki masum gülüşüne dokunabiliyorsam… Neden böyle fütursuzca karamsar bir düşünceye itiyorum ki kendimi? Hayatı yaşıyorum ve şuan hâlâ hayattayım. Bu bile yeterdi aslında yaşama yeniden tutunabilmek için...✍️ Zeynep ÖNER Not : Lütfen paylaşımlarımı kendi paylaşımınızmış gibi kopyalayıp başka yerde paylaşmayın, rica ediyorum 🙏
Normal olabilir mi ?
beynimin içinde nasıl bi mekanizma işliyor çok merak ediyorum. bu kadar fazla düşünce ve karmaşıklığa rağmen nasıl devreler yanmıyor. ucu bucağı yok. Oturduğum yerde daldan dala, derelerden tepelere, okyanusların dibine, bulutların üstüne çıkıp iniyorum. bir anda her şeyi yakıyor geri söndürüyorum. hayret bişey 😄☺️🤦 Zeynep ÖNER✍️
Düşünce
Kendi kalemimden... "Yorum sizin "
2022'yi tek bir cümle ile özetleyebilir misiniz ? diye bana sorulacak bir soruda şunları demek isterdim ; 25 Yaşıma yeni girdim ve hayatımda böyle imtihan dolu, hayal kırıklıkları, düşüp düşüp ardından tekrar kalkmaya çalıştığım... Çok şaşırdığım, hayrete düştüğüm ve çoğu insanların mütammadiyen perde aralıklarından gerçek yüzlerini görmeye şahit olduğum vakitler, ansızın gelen pişmanlıklar, dilimden düşmeyen keşkeler, elzem olmayan durumlar için insanlıktan henüz nasibini alamayan bir takım insanların gerçek kişiliklerini bir sır gibi saklamaya çalışıp da aslında beceremeyip sonunda yüz ifadelerinden okunabilen bir yığın dolusu maskeleri ile karşılaştığım bir yıl geçirdim. İstesem de tek bir cümle ile anlatamam elbette!! lâkin tek bir artısı oldu diyebilirim. Hayatımdan bu tür lakayt insanları, beni hiç hakketmeyenleri, sırtımdan hançerleyenleri, karşıma sahte gülüceklerle samimiyetsiz surat ifadeleri ile yüzüme gülen, arkamı döndüğüm andan hemen sonra kuyumu kazmaya çalışan bütün herkesi şutladığım ve çürük elmaları bu süre zarfından itibaren ayıkladığım bir yıl oldu. 2023' e daha öz, sükunetini en iyi derecede kullanabilen, öfkesini iyi yönetebilen temiz insanlarla girecem. 2022'de gömdüklerimi 2023'te hortlatmayacam. Kendim ile birlikte ödüllendirdiğim çoğu şahıslara ikinci şansı vermeyecem, sadece çıkarları uğruna bana iyi görünmeye çalışmak için sahte çabalara girenleri bir bir attım hayatımdan. Nitekim diyeceğim o ki bu yıla biraz daha soğuk kanlılığımı bir öncekine kıyasla korumaya çalışacam....Öğrendiğim ve fark ettiğim herşeyin ışığında yeni bir başlangıç yapmak için olacak bundan sonraki tüm gâyem. Rabbim bu seneyi de aratacak bir sene göstermesin. Son olarak şunu eklemek isterim ki hayatımdaki tek vazgeçemediğim en değerli hazinem Ailemdir. Çünkü ne
İnsan ve Duygular