“- Sizin gibi insanlara yer yok. Bana acı çektiriyorsunuz.Başında fırtınalar esiyo, gözleri kıpkırmızı. Stefano gülümsedi : - Biz dünyaya kendi kendimize acı çektirmek için geldik, dedi.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün bir arkadaşıma bu şarkıyı dinledin mi diye sordum, “sevdiğimiz kadınların bize benzemeyen çocukları olacak o yüzden kasmaya gerek yok” dedi ( murat alp) ~ alıntı ~
Ağaçların yeşili kalmadı
Gökyüzünün mavisi yok
Bu dağlar o dağlar değil
Rüzgarında kekik kokusu yok
Kim bu çaresiz adam
Bu kan çanağı gözler kimin
Kaç gecedir uykusu yok
Gündüzü yok
Gecesi yok
Yok
Yok
Anladım
Sensiz yaşanmaz bu dünyada
İmkanı yok.