Nisyan, unutmak demektir.
Eskiler, "İnsan, nisyan ile maluldür" derdi.
Yani, insan unutandır.
Unutmak günümüzde olumsuz algılanır. Oysa "İnsanın hatırlamak kadar unutmaya da ihtiyacı vardır."
Onun gözlerinin rengine,
Kokusuna,
Sesine
Sanki ben karar vermişim,
Sonra o doğmuş gibi.
Böyle bir sevda.
Böyle güzel bir yürüyüş olamaz.
Elini uzatışı bile sevdalanılası.