Dikkat ederseniz bazı insanların tek icraatları konuşmak üzerinedir. Büyük bir olay olur onlar konuşurlar. Ortada bir mesele vardır onlar konuşurlar. Ancak ortaya hiçbir zaman bir çözüm koymazlar. Büyük bir laf kalabalığından öteye geçmezler. Bu yüzdendir belki de Farabi "Uzun konuşanı, kısa dinleyin" der.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanın başındaki belaları def etmesinin en kısa yolu onu kabullenmektedir.
Kabullenmeye insan çözüm üretemez.
Kabullenmeye insan göremez.
Kabullenmeye insan anlayamaz.
Kabullenmeye insan gerçeği ile karşılaşamaz.