“Bir aile gibi.”
“Biz bir aileyiz zaten cara mia. Sen, ben ve aile.”
İlk kitabı çoook severek okumuştum. Ama ikinci kitap ondan da daha güzeldi. Sidem ve Sarp’ın evliliği gerçek olunca ayrı bir güzel oldular. Aralarındaki ilişki daha da güzel oldu. Gerçek bir aile oldular Bella, Sidem ve Sarp çok güzel bir aile oldular. Bella çok tatlı onu okurken yanaklarını sıkıp hep öpmek istedim. Ayrıca Bella’nın Sidem’i çoook sevmesi çok güzel Sarp’ın ailesini çok seviyorum Sisem’i kızları gibi görüp çok sevmeleri Alp karakterine bayılıyorum kitapta beni en çok güldüren karakter Artık onun da İzem ile olmalarını istiyorum ya Sidem’in ailesine diyecek tek bir kelimem yok çok kötüler çok Ve o sahne sahne beni mahvetti ya Ayrılıkları beni çok üzdü ya Ah keşke dinleseydi Sidem Sarp’ı ya Üçüncü kitabı heyecanla bekliyorum
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Bana diken olup batarken başkalarına papatyalarını sunma. Ayperi.” 🩷
Benim bu kitaba olan aşkımı kelimelerle tarif edemem çok seviyorum çok Kitabı zaten wattpad üzerinden okudum. Ayperi yaşadıkları gerçekten çok zor ağır bir şey onu anlıyorum böyle bir kadın olmasını anlıyorum. Ama Ayperi naif bir kadın çok sevilmesi gereken biri o kendisini sevmese de çok sevilmesi gereken biri. Ben küçük Ayperi sıkı sıkı sarılmak istiyorum geçti demek isterdim. Ayperi naif içine kapanık görünsede arkadaşlarının yanında öyle değil onlarla çok içten biri oluyor ve içindeki Trabzon’lu çıkıyor özellikle Ömer yanında. Ve Ömer onu kelimelerle anlatamam bambaşka bir olay kendisi yemyeşil bir orman kendisi Ayperi çoook seviyor yaşadığı travmaları bildiği için çekinerek dokunması çok güzel. Öyle güzel seviyor ki kelimelerle anlatmam. Ayperi ve Ömer’in her sahnesini çok severek okudum. Ama merdiven düşürdüğü sahneye hala gülüyorum Harika bir sahneydi ya Ömer’in küçük Emrah halinde olması Ömer’in inadı sonunda istediğini alacak tabiki Ama kitapta Ömer’e kızacağımız bir sahne olacak o galiba o 3 kitaba denk geliyor Ve bir ayrılık sahneleri ar o da 2 geliyor büyük ihtimalle Ve Şeyma ve Melike çok güzel arkadaşlar Ayperi çok seviyorlar Şeyma tam anne gibi çok güzel ve Melike harika biri hayatımda öyle biri olsun isterdim