Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Gerçekten göremiyor musun? Başından beri toksik bir ilişkinin içindeyiz."
"Diğer türlüsü bizi kesmezdi."
"Bu övünülecek bir şey değil. Diğer çiftler ilişkilerini daha sağlıklı yaşıyor."
"Siktir etsene, onlar sıkıcı ilişkilerinde tekdüze bir hayat yaşasınlar. Ben sendeki kaosa aşığım."
"Çünkü biz kusursuz bir kaosuz.”
"Ve bizim hikâyemizde daha azı yok. Hep daha fazlası olur ama bir altı yok. Biz Saka ve Sanrı’yız, bir diğer adıyla Karanlık ve Acı. Bizden sıradan bir hikâye çıkmaz, güzelim."
“Affettim gelme. Affettim nefesim, gelme.”
“Ölürüm Karun. Nasıl gelmem, sensiz ölürüm.”
“Gelirsen asıl ben ölürüm.”
“Geleceğim.”
“Gelme Saka, seni yaşatmazlar. Gelme. Gelme Saka, ölüm var sana.”
“Gelirim Sanrı. Sensiz zulüm var bana.”
“Canım çok erik çekti. Yol üstünde bir manavda dursak ne olur, iki dakikada alırız.”
“O şeyi beslemeyeceğimi sana söyledim!”
“Kendi paramla erik alırım.”
“Sus artık, Bilge.”
“Duralım bir yerde. Canım feci halde yeşil erik çekiyor.”
“Hayır! Çocuğu istiyorsan bunları da göze alacaksın.”
“Yorgunluğunu almak için omzundan öpüyorum.”
Hiç bilmeyen kısaca konusu şu. Elif Naz İzmir de okuyan kadın karakterimiz Ve bir gün kardeşi onu evlendirmek istediğini söylüyor ve kardeşini korumak için Mardin’e gidiyor. İki düşmanlığı bitirmek için ya kardeşi yada evlenmek zorundadır ve kardeşini ve düşmanlık bitsin diye kabul eder ama kızın sevdiği vardır. Erkek karakterimiz 18 yıl boyunca kızı sevip uzaktan ve gizliden sevmiştir. Kısaca konusu bu
🩶Kitabı çok sevdim aktı gitti kitap. Elif Naz’ı her şeye rağmen dik duruşunu çok sevdim asla kendiniz ezdirmedi. Ama başlarda Barlas için acısına katlanamadım tamam onun için avı çekmesini anlıyorum ama Barlas asla sevilecek biri değil bunu okuyunca anlayacaksınızZ Polat’ı çok sevdim Naz’ı üzmemek için her şeyi yaptı. Naz başkasını severken bile asla kırmama için her şeyi yaptı. 18 yıl boyunca uzaktan sevmesi hatta düşman olmalarına rağmen kendi içinde sevmiş hemde o başkasını severken. Polat gerçekten çok güzel seviyor. Naz da eminim çok sevecek çok. Polat’ın annesi beni sinir etti artık yeter dedim ama Naz ve Polar asla onu umursamaması çok iyiydi. Kitapta Arin’e çok üzüldüm karşılıksız bir aşk yaşıyor ama eminim başkasıyla çok mutlu olacak. Kitap çok güzeldi aktı gitti bayıldım. Ama umarım o son sahne aklıma gelen şey olmaz diyorum