📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitaptan önce Khaled Hosseini'nin diğer iki kitabını da okudum ve gözlerimden yaşlar akarak incelemelerini yazdım .Fakat doğrusunu söylemeliyim ki bu kitabı bitirdiğimde yazarın diğer iki kitabındaki gibi yoğun hislere sahip değildim. Bir duygu boşluğu vardı içimde tıpkı tamamlanmamış bir hikaye okumuş gibi.
Sanırım bunun sebebi diğer kitaplarındaki duruluğu bu kitapta bulamamamdı. Çünkü bu kitapta aynı olayı farklı açılardan anlatan bir çok anlatıcı olduğu için olay örgüsü birbiriyle bağlantılı fakat karmaşıktı.
Ama şunu söylemeliyim kitabın kurgusu yine muhteşemdi. Bazı kısımlarda gözyaşlarınıza hakim olamayacağınıza eminim. Karakterlerin kaç bölüm geçse de birbirleriyle bağlantıları pes artık dedirtecek cinsten. :) Okuduğunuzda bu adam bu işi çok iyi biliyor abi diyorsunuz içinizden:)))
Son olarak size nacizane tavsiyem kitap bittiğinde benim gibi hislere sahip olmak istemiyorsanız ve eğer yazarın üç kitabını da okumadıysanız, okumaya ilk bu kitaptan başlayın. Çünkü diğer iki kitap beklentiyi fazlaca yükseltiyor.
Okumaya fazlasıyla değer bir kitap, iyi okumalar efenim tadını çıkarın :))