Nesrin kurt

Nesrin kurt
@Nesrinkrt
Sınıf Öğretmenliği
25 Eylül
44 okur puanı
Haziran 2023 tarihinde katıldı
Kaybetmeyi;acı çekmeyi,yaşamın gerçeği sayar hatta gerekli görürüz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çocuklar boyama kitabı değildir. Onları en sevdiğin renklere boyayamazsın...
Ne biçim ülke bu kimse kimseye güvenmiyor.
Yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır. Onun dışındaki bütün günahlar hırsızlığın çeşitlemesidir... Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun. Karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. Kendisine ait olmayan bir şeyi alan insan, bu ister bir can olsun isterse bir dilim nan adiliktir. Çalmaktan daha kötü bir suç yoktur...

Nesrin kurt

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
5 günde okudu
·
2025 6. kitabı
Paulo Coelho
7.9/10 · 102,6bin okunma