Daha önce pek fazla okumuyordum. Kitaplar evimizde pek sık görülmezdi. Ekmeğin daha önemli oldugu düşünülürdü. Karnımızı doyurmak zihinlerimizi doyurmaktan daha önemli bir işti.
" insan bazen içinden konuşur, içinden inanır, içinden dua eder. Bazen içinden kırılır Bazen içinden küser, bazen içinden ağlar. İnsan bazen içine çekilir; huzursuz etmek istemez.
Bazen içinden dua eder; mutlu olsunlar ister. İnsan bazen içinden çikamaz; içlerinden çikar."