Nesrin

Nesrin
@Nessseey
içim, ey içim. bu yolculuk nereye
Neden hiç mutlu değilsin Zeze? + Neden mutlu olmalıyım? - Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. + İyi ki bir defa geliyoruz Portuga. - Neden? + İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evet :)
Biliyorum ki düşmek değildir insanları üzen... Elinden tutar gibi yapıp, aslında itenlerdir insanı hayata küstüren... Paul Auster
Alıntı
Tam düşecekken tutunduğum tuğlayı kendime rab bellemeyeceğim.. İsmet Özel
Duygu ve Düşünce
Yerini vaktinde terk etmeyi bilmek, gerçek olgunluktur. Sadece acizler kalmakta ısrar eder... Victor Hugo
Alıntı
Kitabı okuduktan sonra aynı insansam o zaman ya kitap iyi değildir ya da ben iyi değilimdir... Erich Fromm
Alıntı