Nesly Han

Nesly Han
@Nessssss
Bazen ateşi yeniden canlandırmak imkansızdır diye düşündü. Kül olarak kalması bazen daha hayırlıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölüm azizlerle günahkarlar arasında ayrım yapmazdı. Sonları geldiğinde hepsi eşit olurdu.
Hepimiz kalbimizi kırabilecek insanlardan korkarız.
Hayat bir kumardır, özellikle de aşk.
Namus denen şeye olan inancın iskambil kâğıdından yapılmış evler gibi tek bir dokunuşla yıkılabileceğini bilmiyor mu bunlar?