Çok bilip de kendini bilgili olarak göstermemek,ahlâki bir erdemdir.Az bilip de kendini bilgili olarak göstermek,ahlâki bir kusurdur.Bu hastalıktan kurtulmak için,bunun farkına varman gerekiyor.
Çok konuşan,sözlerini nadiren eyleme geçirir.Bilge bir kişi,söylediklerinin,yaptıklarından daha büyük olmasından sakınır.Bilge insanlar boş yere konuşmaz,çünkü yaptıkları şeylerin,söyledikleri şeylere uymamasından sakınırlar.