Kendihalinde

"İnsanın içinde yaşayan nedir? İnsana verilmemiş olan nedir? İnsan ne ile yaşar?"
Sayfa 41·Kitabı okudu
Reklam

Kendihalinde

, bir kitap okudu
6/10
·118 syf.·
15 günde okudu
·
2025 3. kitabı
Hamdi Koç
7/10 · 72 okunma
İdare etmek değil, katlanmak zorunda kalacaktım....
Sayfa 117·Kitabı okudu
"Evlilik şizofrenik bir şey. Kısa kesilmeli." :) :)
Sayfa 116·Kitabı okudu
"Belki susmak en iyisi.." "Keşke insan bu kadar konuşmak zorunda olmasa....Ayrıntılardan nefret ediyorum...."
Sayfa 115·Kitabı okudu
Reklam