"...kızınca,duygulaninca,acılanınca,insan içinden bir şey boşaltacak ki patlamasın dengesi yerine gelsin. Ee nasıl içini fışkırtacak? Nasıl kazanın supabı varsa, insanın da bir tahtası eksik olacak ki buradan dışarıya şu koyversin...Bu yüzden işte dengeli insan bir tahtası eksik insan demektir.O normal denilen, tahtası eksik olmayanlar günün birinde birden patlayıp bombok olur,bir daha onarılmazlar."