"Akil hastası, deli , sapkın ,kaçık kişiler olarak, nazik davranmak ve ölülerin ardından kötü konuşmaktan kaçınmak gibi bir sorumluluk duymuyordu hastalar."
"Cehennemin eşiğine gelmiş kişilerin şeytandan ödü kopuyordu ; zaten cehennemin içinde olanlar içinse şeytan özel biri değildi, yalnızca başka biriydi o kadar..."