Ben özledim o özledi mi bilemem tabi...
"Bilirim ki,
kulağım Çınladığında..!!
Özleyenim vardır uzaklarda!
Ve yine bilirim,ki .!!
Özleyenim!
ÖZLEDİĞİMDİR..!! Aslında!
Kiminle yaşarsan yaşa..!!
Kalbindekiyle yaşlanırsın...
Matematik Gibi Olacaksın...
Etrafında ki güzellikleri
TOPLAYACAKsın...
Seni üzenleri hayatından
ÇIKARACAKsın...
Gerçek dostlara ekmeğini,aşını
BÖLECEKsin...
İki yüzlülere elinin tersiyle
ÇARPACAKsın...