Bazen gitmek istiyor insan çok uzaklara
İçine attıklarının silinmesi için..
Aklının durulup, yüreğinin dinlenmesi için..
Ve varlığıyla mutlu edemediği insanların,
Yokluğunda kıymetini bilmeleri için..
Bazen mesafeye ihtiyaç duyuyor insan,
Tekrar kendine gelebilmesi için..
işte ôyle
Bazen gitmek ister insan,
kimsenin olmadığı bir yere,
Ama yollar bile yük olur.
İşte o zaman git secdeye ve de ki ;
” Bütün yüklerden büyüktür Allah .. ”