Neva

Koynuna veda ettim Huzuru feda ettim Ne güzeldik oysa biz..🍺🎧
Müzik
Reklam
Mutlaka bir sahibi vardır. Bak nasıl pırıl pırıl saklanmış.
Alıntı
soralım sizce?
Gerçi erkeklerin hafızası kadınlar kadar iyi değildir.
Alıntı
Üzgün değilsen özür dilemenin bir anlamı yok.
Alıntı
Reklam