Neva

Neva
@Nevamemiss
Insanoğlu doğar,büyür,dönüşür ve ölür.
Olduğu kadar güzeldik.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer bu ölümse ölümden korkmamalı onun güzel yüzünde ölüm bile güzeldi.
Ben içmeyi abartmıyorum. O,yokluğu abartıyor
Her akşam votka,rakı ve şarap içtikçe delirir insan
Müzik
Ege'nin İzmir'e olan aşkından bizede