Şeyh; Ebu cehil ve ebu lehep gibiler, insanların en üstününü Allahu Teala’nın peygamberi olarak görmediler. Ebu talibin yetimi olarak gördüler. O gözle baktılar.Eğer Ebu Bekri Sıddık gibi bakarak, Resulullah olarak görselerdi eşkıyalık küfürden kurtulur, onun gibi kemale ererlerdi..
10 üzerinden 6 verebilirim. Fetih kısmını daha güzel ve heyecanlı anlatabilirdi. Sanki çok gereksiz detaylara girip oralarda boğuluyor yazar. Serinin diğer kitaplarının daha heyecanlı olması ümidiyle…
İmamı ebu Yusuf bir soruya”bilmiyorum “ dediğinde, “ Hem beytül mal dan maaş alıyorsun, hem de cevap veremiyorsun” dediler, “ beytül maldan bildiklerim kadar maaş alıyorum. Bilmediklerim için alsaydım, devlet hazineleri buna kafi gelmezdi” dedi.