“Tuna’ya göre,onların yaşamının yalnızca üç ana elementi vardı: korku içinde yaşamak,ellerindekiyle yetinmek ve beklemek! Kendini belli etmek, farklılıklarını göstermek ve daha fazlasını, daha iyisini istemek henüz bu topraklarda yasak ve günahtı...Ve tabii en önemlisi: Beklemek! Artık ne için ve neyi beklediklerini unutarak bekliyorlardı... Korkusuz,özgür ve bolluk içinde yaşama kavuşsalar ne yapacaklarını şaşıracak kadar uzun zamandır bekliyorlardı...”