TheQueenOfNowhere

“Güzel olduğum söylendi bana daima. Annem kadar olmasa da güzel olduğum doğru galiba...ama bence aynaya bakınca kendini beğenen kadın güzeldir.”
Sayfa 438·Kitabı okudu
Reklam
“Bu kadar nefret ve şiddet nasıl sığar insan bedenine?”
Sayfa 338·Kitabı okudu
“Hiç kimseyle hemfikir değilim,artık kendimle bile,” dedi Tuna
Sayfa 321·Kitabı okudu
“Tuna’ya göre,onların yaşamının yalnızca üç ana elementi vardı: korku içinde yaşamak,ellerindekiyle yetinmek ve beklemek! Kendini belli etmek, farklılıklarını göstermek ve daha fazlasını, daha iyisini istemek henüz bu topraklarda yasak ve günahtı...Ve tabii en önemlisi: Beklemek! Artık ne için ve neyi beklediklerini unutarak bekliyorlardı... Korkusuz,özgür ve bolluk içinde yaşama kavuşsalar ne yapacaklarını şaşıracak kadar uzun zamandır bekliyorlardı...”
Sayfa 282·Kitabı okudu
“Kendine bir hoşça bak; âlemin özüsün sen; varlıkların gözbebeği olan insansın sen.” Şeyh Galip
Sayfa 280·Kitabı okudu
Reklam