Siz insanlar her zaman en çok ilgimizi çeken en çok merak uyandıran canlılar oldunuz bizler için. Hayal gücünüzün sınırı yok, en azından belli bir yaşa gelene kadar çünkü sonra evleniyorsunuz.
Ne yazık ki insanoğlu kendini her zaman her şeyin sahibi ve efendisi görmüş hâlâ da öyle olmaya devam ediyor, haksız mıyım dostlarım?
Doğa onun için var, bu yüzden yok etmekte özgür(!)