Nedim

Nedim
@Neyn
Bu zalim dünyanın bütün unuttuklarını ben unutmayayım diye kalbime yazmışlar."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne uzun bir korku idi yaşamak ."
Gitmem gerekiyor vakitsiz gelmişim."
Koyuyor tabi. Bazılarını "insan" hanesinde sayarken...
Ölümü beklemek çok kederli bir yorgunluk."