Kendini, hayat enerjisini böylesine emen yüksek bir standarda tabi tuttuğunu bildiğimden bazı açılardan annem için üzülüyordum. Her zaman bu kadar kötü değildi ama büyümek, ebeveynlerimizin de birer insan olduğu gerçeğini idrak etmemizi sağlıyordu. Bazen bizi çıldırtsalar da onların da bizim gibi hatalar yapabilen insanlar olduğu gerçeğini.