Kitabı absürt komedi bir eser okuma ümidi ile satın aldım fakat açık konuşmak gerekirse aşırı aşırı ilgimi çeken bir eser olmadı. Bazı konuşma diyalogları zorlama gibiydi. Belki gotik edebiyat olmasından kaynaklı belki de ara ara kopmalar yaşamamdan kaynaklı tam konsantre okuyabildiğim bir eser olduğunu söyleyemeyeceğim; yer yer kopmalar yaşadım ve "şimdi ne oldu ki?" dediğim yerler de çok oldu diyebilirim. Konu itibari ile de bilim kurgudan da bazı öğeler taşıması ve alıntıların güzelliği için de belki okunabilir diyebilirim. 5/10.
Peki ya yaşarken ölüme rehin düşenlere...
Bedenleri aramızda olduğu halde ruhları diri diri toprağa girenlere... Yaşamak için geç kalmış, ölmek için erken davranmış, iki âlem arasında sıkışıp kalmış, bir zar atımında askıya alınmış zavallılara hangi mesken reva görülmüştür ?