Korku ve kaygılar yüzünden "şimdi" elimizden kaçıp gidiyor. Oysa hayat "şimdi" de çiçek açar. İçinde yaşadığımız her an bize bir şey söyler. Durup da kulak vermeli, her şeyin kıymetini bilmeli insan.
Sadece canlı olan varlığın sızısını hisseder ve sadece sızlayan bir varlık teselli arar. Bulsak da bulamasak da arayanlardan olalım. Kim bilir belki de yol mezil-i maksudun ta kendisidir.