Tamamen açık olayım: Ben İslam devleti istemiyorum fakat İslam'ın bu topraklarda korunmasını istiyorum, isteyen beğenir, isteyen beğenmez. Benim "Bosna'yı alın, İslam'ı verin, değiş tokuş edelim" dediğimi iddia ediyorlar. Ben onlara göre, İslam uğruna Bosna'yı feda edermişim "İslam bana kalsın, Bosna gitsin" ve bunun gibi saçmalıklar.