Nida

Nida
@Nida6432
Niğde Üni. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme, Dokuz Eylül Üni. Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmeni
İzmir
38 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Buradaki insanların nasıl olduğunu soracak olursan, şunu söyleyebilirim: Her yerdeki gibi! İnsan aslında karmaşık bir varlık değil.Coğunluğu zamanın büyük bir bölümünü yaşamak için kullanıyor, geriye kalanı ise, özgür oldukları küçük zaman diliminden öyle korkuyor ki, ondan kurtulmanın her türlü yolunu deniyor.İşte insanın değişmez yazgısı!
Sayfa 8 - İş Bankası·Kitabı okudu
Reklam
Üst sınıfın insanları, alt sınıfa karşı her zman soğuk bir mesafe içinde, sanki yakın davransalar bir şey kaybedeceklermiş gibi; bir de düşüncesizler ve başkalarına kötü niyetle takılmaktan hoşlananlar var, kibirlerini zavallı insanlara daha çok hissetirsinler diye onların seviyesine inmiş gibi davranıyorlar. Eşit olmadığımızı olamayacağımızı çok iyi biliyorum, ancak saygı görmek adına alt tabaka insanlarından kendini uzak tutmak gerektiğine inanan kişi, yenilgiden korktuğu için düşmandan saklanan bir korkak kadar eleştiriyi hakeder.
Sayfa 7 - İş Bankası·Kitabı okudu
Keşke insanlar - niçin böyle olduklarını Tanrı bilir! - geçip giden şimdiyi yaşamak yerine, geçmişte kalan bir sıkıntının hatırlarını anımsamak için hayal gücünü bu kadar zorlamasalar. Yanlış anlaşılmaların ve tembelliğin, dünyada entrika ve kötülükten belki daha fazla yanılgıya yıl açtığını bu küçük meselede bir kez daha anlamış oldum.En azından entrika ve kötülük daha sık yaşanan şeyler değil.
Sayfa 4 - İş Bankası·Kitabı okudu
Değerli dostum, insanın kalbini anlamak olanaksız bir şey!
Sayfa 3 - İş Bankası·Kitabı okudu