Gelgelelim, ne kadar uğraşırsam uğrasayim, asıl suçlunun hep ben olduğum sonucu çıkıyordu ortaya; ayrıca olayın en utanılacak yanı da ( nasıl demeli doğa yasası gereği) suçsuzken her zaman benim suçlu olmamdi. Çünkü, önce, çevremdeki herkesten daha akıllı olduğum için suçluydum. İnanır mısınız bilmem çevremdekilerden daha akıllı olduğuma üzülürdüm de .
Evet efendim, on dokuzuncu yüzyılın insanı önce kişiliksiz olmalıdır. Etik yönden de zorunludur öyle olmaya. Kişilikli, faal insanın genelde dar kafalidir. Kırk yıllık hayatımda vardığım kesin kanaatimdir.