Nida

Nida
@Nida6432
Niğde Üni. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme, Dokuz Eylül Üni. Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmeni
İzmir
38 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Gelgelelim, ne kadar uğraşırsam uğrasayim, asıl suçlunun hep ben olduğum sonucu çıkıyordu ortaya; ayrıca olayın en utanılacak yanı da ( nasıl demeli doğa yasası gereği) suçsuzken her zaman benim suçlu olmamdi. Çünkü, önce, çevremdeki herkesten daha akıllı olduğum için suçluydum. İnanır mısınız bilmem çevremdekilerden daha akıllı olduğuma üzülürdüm de .
Sayfa 17·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Umutsuzluklarda zevklerin en yakıcısı bulunabilir.Ozellikle, durumunun çaresizliğinin tam anlamıyla bilincindeyse insan....
Sayfa 17·Kitabı okudu
Herkesin yaptığı şey bu..... Hastalıklarıyla övünüyorlar, belki en çok da ben.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Evet efendim, on dokuzuncu yüzyılın insanı önce kişiliksiz olmalıdır. Etik yönden de zorunludur öyle olmaya. Kişilikli, faal insanın genelde dar kafalidir. Kırk yıllık hayatımda vardığım kesin kanaatimdir.
Sayfa 13·Kitabı okudu