Kitap okumakta zorlandığım dönemde ilaç gibi geldi. Sürükleyiciydi. Edebi anlamda aşırı bir şey beklemeden okunur. Altını cizecek alıntı girecek pek cümlesi yoktu. Ama kesinlikle güzel bir kitaptı. Ve daha 7 kitabı olması gözümü korkutmuyor. Karakterleri genel olarak sevdim
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,980 okunma