Bir keresinde, kendine
korkunç işkenceler yapan bir hastam olmuştu.
Ona neden böyle şeyler yaptığını sorduğum
zaman, ‘Bunları bana dünya yapmasın diye,’
karşılığını vermişti. Sonra, ‘Dünyanın neler
yapacağını görmek için biraz beklesenize,’
demiştim. O da, ‘Anlamıyor musunuz? Eninde
sonunda oluyor bunlar, bu şekilde hiç olmazsa
kendi yıkımımı kendim yönetiyorum,’ diye yanıt
vermişti.”