Saatler umrumda değil....diye düşündü. Her şey benim elimde...
Evren benim iradene bağlı. Tam.anlamiyla bir özgürlük içindeyim. Keyfinin istediği kadar yaşayabilir, canımın çektiği anda olebilirim. Üstümde hiçbir etki yok . Ne iyi... İnsan ömrünce böyle yasayabilmeliydi...